Een dag in het leven van Jodie, kantoorverantwoordelijke bij Easy Life - Melle
Hr opvolgen, administratie beheren, klanten en huishoudhulpen tiptop begeleiden, … Kantoorverantwoordelijke Jodie does it all! Toen ze in 2019 haar Easy Life-avontuur startte, was ze helemaal klaar voor een job met een flinke snuif verantwoordelijkheid. Een wens die bij Easy Life-kantoor Melle meer dan in vervulling gaat! Haar sidekick? Consulente Annick, met wie ze het kantoor op volle toeren laat draaien. “Annick is mijn rots in de branding. Samen zijn we een topteam!”. Loop een dag mee met Jodie!
6.45 uur | Good morning!
De wekker gaat af om kwart voor zeven, Jodie maakt zich klaar voor een nieuwe werkdag. Met bovenaan op haar to-dolijstje: de beestjes eten geven! “We hebben een konijn, kat en sinds een jaar een hondje. Gezellig! Nadien spring ik in de auto en rij ik in 20 minuutjes naar kantoor. Ik woon in de buurt, extra fijn dat ik niet lang hoef te pendelen.”
7.45 uur | Kick-off met koffie
Het kantoor in Melle opent om half negen, maar Annick en Jodie schieten drie kwartier vroeger uit de startblokken. “Dat doen we bewust, zodat we rustig de tijd hebben om de eerste mailtjes te verwerken. Afwezigheden, planningsverschuivingen, … Annick en ik nemen samen alles door. En de eerste die toekomt, zet koffie. Dat is de deal! (lacht).”
8.30 uur | Allround takenpakket
Samen met Annick runt Jodie het kantoor van A tot Z. De planning? Die varieert van week tot week en van dag tot dag. “Nieuwe contracten maken, de planningen op punt stellen, zorgen dat de lonen tijdig betaald worden, overleggen met Annick, … Super uiteenlopend! Een hele verantwoordelijkheid, dat wel, maar dat geeft me net voldoening!”
12.30 uur | Lunchbreak
’s Middags drukken Jodie en Annick de pauzeknop in. “Ondanks de drukke planning, proberen we elke middag samen te lunchen in het keukentje. Even opladen, om straks terug te knallen! Ondertussen blijven we natuurlijk stand-by voor klanten, want de lijnen en deuren blijven doorlopend open.”
14.00 uur | Sollicitaties op kantoor
Naast de dagelijkse kantoorwerking, ontfermt Jodie zich over de werving en selectie van nieuwe huishoudhulpen. “We zijn constant op zoek naar nieuw schoonmaaktalent. Daarvoor nodigen we kandidaten uit op kantoor voor een babbeltje en soms een praktische poets- of strijktest. Focuspunt bij de aanwerving? Motivatie, zonder twijfel!”.
17.00 uur | Closing time!
Na een drukke dag trekken Annick en Jodie de deur voldaan achter zich dicht. Klanten geholpen, administratie verwerkt, lijstjes afgevinkt: triple check! “Annick en ik zijn perfect op elkaar ingespeeld, samen laten we het kantoor bruisen. En soms durven we wel eens een pizza bestellen na het werk. De sfeer zit goed!”
Zin om net zoals Jodie je eigen Easy Life-kantoor te runnen? Dat kan! Ontdek onze vacatures, laat van je horen en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega.
Vraag vrijblijvend poetshulp aan
Hoe werkt het?
- Vul vrijblijvend het formulier in en geef daarbij uw wensen aan.
- Wij gaan op zoek naar een passende huishoudhulp op basis van uw wensen en behoeften.
- Wij nemen contact met u op. Op werkdagen binnen 48 uur.
Klanten vertrouwen
op onze huishoudhulp
Dankzij Easy Life genieten al meer dan 30.000 gezinnen
van een stralend huis of een gladgestreken garderobe.