Terug naar lijst

Een dag in het leven van Jodie, kantoorverantwoordelijke bij Easy Life - Melle

Hr opvolgen, administratie beheren, klanten en huishoudhulpen tiptop begeleiden, … Kantoorverantwoordelijke Jodie does it all! Toen ze in 2019 haar Easy Life-avontuur startte, was ze helemaal klaar voor een job met een flinke snuif verantwoordelijkheid. Een wens die bij Easy Life-kantoor Melle meer dan in vervulling gaat! Haar sidekick? Consulente Annick, met wie ze het kantoor op volle toeren laat draaien. “Annick is mijn rots in de branding. Samen zijn we een topteam!”. Loop een dag mee met Jodie!

Jodie

6.45 uur | Good morning!

De wekker gaat af om kwart voor zeven, Jodie maakt zich klaar voor een nieuwe werkdag. Met bovenaan op haar to-dolijstje: de beestjes eten geven! “We hebben een konijn, kat en sinds een jaar een hondje. Gezellig! Nadien spring ik in de auto en rij ik in 20 minuutjes naar kantoor. Ik woon in de buurt, extra fijn dat ik niet lang hoef te pendelen.”

7.45 uur | Kick-off met koffie

Het kantoor in Melle opent om half negen, maar Annick en Jodie schieten drie kwartier vroeger uit de startblokken. “Dat doen we bewust, zodat we rustig de tijd hebben om de eerste mailtjes te verwerken. Afwezigheden, planningsverschuivingen, … Annick en ik nemen samen alles door. En de eerste die toekomt, zet koffie. Dat is de deal! (lacht).”

8.30 uur | Allround takenpakket

Samen met Annick runt Jodie het kantoor van A tot Z. De planning? Die varieert van week tot week en van dag tot dag. “Nieuwe contracten maken, de planningen op punt stellen, zorgen dat de lonen tijdig betaald worden, overleggen met Annick, … Super uiteenlopend! Een hele verantwoordelijkheid, dat wel, maar dat geeft me net voldoening!”

12.30 uur | Lunchbreak

’s Middags drukken Jodie en Annick de pauzeknop in. “Ondanks de drukke planning, proberen we elke middag samen te lunchen in het keukentje. Even opladen, om straks terug te knallen! Ondertussen blijven we natuurlijk stand-by voor klanten, want de lijnen en deuren blijven doorlopend open.”

14.00 uur | Sollicitaties op kantoor

Naast de dagelijkse kantoorwerking, ontfermt Jodie zich over de werving en selectie van nieuwe huishoudhulpen. “We zijn constant op zoek naar nieuw schoonmaaktalent. Daarvoor nodigen we kandidaten uit op kantoor voor een babbeltje en soms een praktische poets- of strijktest. Focuspunt bij de aanwerving? Motivatie, zonder twijfel!”.

17.00 uur | Closing time!

Na een drukke dag trekken Annick en Jodie de deur voldaan achter zich dicht. Klanten geholpen, administratie verwerkt, lijstjes afgevinkt: triple check! “Annick en ik zijn perfect op elkaar ingespeeld, samen laten we het kantoor bruisen. En soms durven we wel eens een pizza bestellen na het werk. De sfeer zit goed!”

Zin om net zoals Jodie je eigen Easy Life-kantoor te runnen? Dat kan! Ontdek onze vacatures, laat van je horen en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega.

Vraag vrijblijvend poetshulp aan

Hoe werkt het?

  1. Vul vrijblijvend het formulier in en geef daarbij uw wensen aan.
  2. Wij gaan op zoek naar een passende huishoudhulp op basis van uw wensen en behoeften.
  3. Wij nemen contact met u op. Op werkdagen binnen 48 uur.

Klanten vertrouwen
op onze huishoudhulp

Dankzij Easy Life genieten al meer dan 30.000 gezinnen
van een stralend huis of een gladgestreken garderobe.

8,4/10Score op tevredenheid

Ik beveelde Easy life aan, aan mijn vriend die in Lier woont.
Blijkbaar zijn er in Mechelen en in Lier andere regels. Ik heb om de 14dagen iemand 3u, bij hem kan dit alleen per 4u. Mijn vriend heeft al 4 à 5 verschillende personen gehad.

Wat betreft…

Pas lid, en poetsvrouw al 2 op de 2 keer nog niet gekomen wegens ziekte

Poetshulp komt regelmatig niet opdagen. Zou beter moeten opgevolgd worden. Er worden wel cheques aangerekend!

/

Degelijk poetswerk. Ook bij vervanging. Snelle en degelijke organisatorische coördinatie en communicatie.

Als je u de hulp wil afzeggen moet dit veertien dagen op voorhand gebeuren of de volle pot betalen ( ziek worden of onverwachte gebeurtenissen in de familie komen niet op afspraak )
Controle op de hulpen heb ik nooit gezien
De hulpen verstaan heel…

Heel correcte poetshulp , steeds in overleg
Verloopt heel goed

Opvolging als er, in mijn geval iemand in zwangerschapsverlof is gegaan. Ik heb niets vernomen van easy life. Heb me zelf moeten informeren, waardoor ik meer als een maand geen poetshulp heb gehad. Er wordt ook als ik een bericht stuur, geen antwoord…

Ik ben echt tevreden van de dienstverlening van het bureau maar niet altijd van het uitgevoerde werk. Ik word steeds een andere poetshulp toegewezen en soms zit er iemand tussen die absoluut niet goed poetst of de poetsdoeken niet uitwast en netjes weer…

Ik ben zeer blij met jullie kantoor daar ik al telkens dezelfde week vervanging had bij afwezigheid. Het enige nadeel is dat er bijna geen nederlandstalige personen zijn. In al de tijd maar 1 iemand eens gehad dat nederlands kan.

Lees 41885 beoordelingen