Algemene voorwaarden

Laatste update: 01/02/2024

Onderstaande algemene voorwaarden zijn van toepassing bij het contract vanaf de eerste dienstverlening van Easy Life Dienstencheques bij de gebruiker.

Vragen of opmerkingen?
Heeft u nog vragen of opmerkingen, contacteer onze Easy Life klantendienst op klantendienst@easylifedc.be of neem een kijkje op https://easylife-dc.be/nl/faq voor de meest gestelde vragen.

Klanten vertrouwen
op onze huishoudhulp

Dankzij Easy Life genieten al meer dan 30.000 gezinnen
van een stralend huis of een gladgestreken garderobe.

8,4/10Score op tevredenheid

/

Degelijk poetswerk. Ook bij vervanging. Snelle en degelijke organisatorische coördinatie en communicatie.

Als je u de hulp wil afzeggen moet dit veertien dagen op voorhand gebeuren of de volle pot betalen ( ziek worden of onverwachte gebeurtenissen in de familie komen niet op afspraak )
Controle op de hulpen heb ik nooit gezien
De hulpen verstaan heel…

Heel correcte poetshulp , steeds in overleg
Verloopt heel goed

Opvolging als er, in mijn geval iemand in zwangerschapsverlof is gegaan. Ik heb niets vernomen van easy life. Heb me zelf moeten informeren, waardoor ik meer als een maand geen poetshulp heb gehad. Er wordt ook als ik een bericht stuur, geen antwoord…

Ik ben echt tevreden van de dienstverlening van het bureau maar niet altijd van het uitgevoerde werk. Ik word steeds een andere poetshulp toegewezen en soms zit er iemand tussen die absoluut niet goed poetst of de poetsdoeken niet uitwast en netjes weer…

Ik ben zeer blij met jullie kantoor daar ik al telkens dezelfde week vervanging had bij afwezigheid. Het enige nadeel is dat er bijna geen nederlandstalige personen zijn. In al de tijd maar 1 iemand eens gehad dat nederlands kan.

Heel tevreden

gaat een uur te vroeg weg. ze zegt dat alles gedaan is.

Probleemloos

Lees 41881 beoordelingen