Terug naar lijst

Sanne laat Easy Life Sint-Truiden bloeien en bruisen

Enthousiast, empathisch en een big heart voor haar huishoudhulpen. Maak kennis met Sanne Baeken, branch manager van Easy Life Sint-Truiden! Een dik jaar geleden ruilde ze haar job als retailmanager in voor een splinternieuw jobavontuur bij het leukste dienstenchequebedrijf van België. Een spannende switch? Absoluut, maar vooral eentje waar Sanne enorm veel energie van krijgt. Benieuwd hoe deze do-it-all het kantoor in Sint-Truiden naar de top stuwt? Read on!

Sanne

• 33 jaar, woont in Landen

• Ruim een jaar branch manager bij Easy Life Sint-Truiden

• Mama van een zoontje van 3 en een dochtertje van 5

• Geniet in haar vrije tijd van haar gezin en de zeldzame me-time-minuutjes

Ready? Set. Go! Zo kreeg Sanne de kneepjes van het dienstenchequevak onder de knie

Vandaag runt Sanne het kantoor in Sint-Truiden met een ongelofelijke naturel. En toch is dit haar eerste werkervaring in de dienstenchequesector. De key to success? Een stevige startersopleiding, die haar volledig wegwijs maakte in de functie.

“Toen ik mijn job in de retail vaarwel zei, had ik zin om mijn tanden te zetten in een nieuw carrièrehoofdstuk. Wat ik zocht? Een job met voldoende uitdaging en werkdruk, maar ook een flexibel, family-proof uurrooster. En liefst eentje waarvoor ik niet half Vlaanderen moet doorkruisen. (lacht) Na enkele gesprekken bij Easy Life voelde ik meteen: wij zijn een match! Omdat ik geen ervaring had in de sector, startte ik met een maand opleiding op het Easy Life-kantoor in Hasselt. Hoe spreek je sollicitanten aan? Hoe voer je feedbackgesprekken met klanten? Wat zijn de technische ins en outs van de dienstenchequewereld? Best intensief, maar de ideale kickstart om mijn horizon te verruimen.”

De extra mile voor huishoudhulpen

Sanne ging als branch manager sterk van start en bouwde in een jaar tijd een enthousiaste equipe op van maar liefst 60 huishoudhulpen. Haar doel? Binnenkort de 100e poetshulp op de payroll zetten! De connectie met haar poetsdames en -heren, is voor haar de rode draad in haar job.

“Mijn huishoudhulpen zijn mijn hoofdfocus, altijd. Meedenken, luisteren, samen issues aanpakken en een oplossing bieden, … Ook naast het werk begeleid ik hen met plezier, zoals bij het maken van een afspraak op het gemeentehuis of het reserveren van een belbus. Die supportive mindset heerst doorheen heel het bedrijf, zowel tussen de lokale kantoren als met het HQ. Ondanks dat ik het kantoor in Sint-Truiden solo run, voel ik me dankzij mijn Easy Life-collega’s nooit alleen. Zo koppel ik regelmatig terug met de kantoren in Genk, Hasselt en Luik. Taalissues, communicatietips, een huishoudhulp die verhuist naar een andere regio, … Alles is bespreekbaar en iedereen helpt elkaar vooruit. Met één doel voor ogen: zorgen dat Easy Life steeds groter wordt!”

Zin om net zoals Sanne het beste van jezelf te geven in een Easy Life-kantoor? Dat kan! Solliciteer vandaag nog als consulent of kantoorverantwoordelijke. Je bureaustoel en verse kop koffie staan al klaar!

Vraag vrijblijvend poetshulp aan

Hoe werkt het?

  1. Vul vrijblijvend het formulier in en geef daarbij uw wensen aan.
  2. Wij gaan op zoek naar een passende huishoudhulp op basis van uw wensen en behoeften.
  3. Wij nemen contact met u op. Op werkdagen binnen 48 uur.

Klanten vertrouwen
op onze huishoudhulp

Dankzij Easy Life genieten al meer dan 30.000 gezinnen
van een stralend huis of een gladgestreken garderobe.

8,4/10Score op tevredenheid

Er zijn soms wel wat problemen met de huishoudhulpen, o.a. niet komen opdagen zonder iets te laten weten, zelf een andere dag inplannen om te komen poetsen... Ik weet wel dat daar weinig aan te doen is, maar fijn is het niet echt. Aan de telefoon zijn…

Vlot verloop van admin en goede service

Goede samenwerking.
Vlotte communicatie.

Snelle opvolging

zeer tevreden

zeer goede poetshulp

Goede service, maar communicatie kan beter

Wij zijn tevreden van onze poetshulp.

We zijn uiterst tevreden van onze poetshulp

Goed werk

Lees 41861 beoordelingen