Dienstencheques Dilsen
Heeft u zonet een aanvraag tot huishoudhulp via dienstencheques bij Easy Life regio Dilsen gedaan? Heeft u nog enkele vragen omtrent het gebruik van dienstencheques? Onze medewerkers zullen u met plezier van een professioneel antwoord voorzien op al uw vragen. Als wij aanvraag hebben ontvangen zullen wij op zoek gaan naar de meest geschikte huishoudhulp regio Dilsen. Bij onze zoektocht houden onze medewerkers steeds rekening met de door uw aangegeven verwachtingen. Een huishoudhulp van Easy Life dient steeds betaald te worden via dienstencheques.
Hoe werk het?
Dienstencheques kosten 9 euro bij aankoop en koopt u aan in veelvouden van 10. Een dienstencheque heeft ook een fiscaal voordeel, waardoor u na fiscale aftrek 7,20 euro per cheque betaalt. Wenst u gebruik te maken van dienstencheques, dan dient u zicht allereest in te schrijven bij Sodexo. Het inschrijven is heel eenvoudig en kan zowel online als via telefoon. U heeft de keuzemogelijkheid tussen papieren en elektronische cheques. Beide vormen van cheques worden aanvaard bij Easy Life. Onze voorkeur gaat uit naar het werken met elektronische cheques. Als klant bent u verlost van papierwerk (invullen en klaarleggen van de cheques) en behoud u steeds een mooi overzicht van uw cheques in uw online portefeuille. Ook voor de huishoudhulp is het werken met elektronische cheques veel praktischer en zo draagt ook u een steentje bij aan het milieu. Om je elektronische cheques te beheren kan u ook gebruik maken van de Sodexo app. Bij het afronden van je inschrijving zal u een gebruikersnummer, je persoonlijke klantnummer ontvangen. Dit nummer dient u steeds zorgvuldig bij te houden. Als u overgaat tot het bestellen van de dienstencheques stort u een veelvoud van 9 euro (met een minimum van 10 cheques) op het rekening nummer van Sodexo. Als referentie dient u steeds uw gebruikersnummer te vermelden. Als er zich nog bijkomende vragen of moeilijkheden voordoen, neem dan vrijblijvend contact op met Easy Life Dilsen.